onsdag 8 september 2010

Tuuung dag


Den här dagen har jag mest försökt klara av genom att växla mellan spikmattan och livet. Jag vill ju gärna inte vara trött och tråkig nu när Helena är hemma :(. Jag skulle egentligen jobba Pusher idag men jag gjorde färg i Helenas hår iaf, det blev en supermysig färg, jordgubbsfil sa vi ;).
Vi strosade runt lite på stan på lunchen, eller jag släpade mig fram, hade en hemsk migrän som fick världen att gunga och medicinen var hemma. Vi ska ju ha lite tjejmys i "dirty Diana" imorrn, jag, Helena, Jannice å Anna, så jag handlade ett spel på Lagerhouse "tjejsnack", det kan ju bli kul. Sen var jag hem, tog mitt piller, låg på spikmattan 20 min, hämtade Vilda och for med henne på dansen. Jag var så dålig så dålig där ett tag, så jag undrade om jag skulle säcka ihop på fläcken. Jag tror det är ngt i nacken som fastnat, det blir så otäcka känslor då..
Men när jag ändå var där, så gick jag ner på Hemmagastronomi och handlade gourmet tapas till imorrn, så gott det ska bli! Jag vet ju ingenting om ostar å sånt, önskar verkligen att jag gjorde det, men det blev en mild å en blåmögel, lite lufttorkat kött, oliver å annat.
När Helena är här vill jag bara släppa allt och bara vara tillgänglig men "tyvärr" så har jag ju andra att ta hänsyn till (eller det där lät kanske dumt) som min fina familj så saker och ting krockar, hoppas det löser sig och hoppas vi kan vara lite ifred imorrn kväll, för hur många dagar om året är jag det??? Jag ska gå och sova nu, och jag hoppas att det går vägen, för imorrn vill jag vara pigg å alert!! Så käckt ;)

Inga kommentarer: