måndag 17 maj 2010

Uppskrämd till tänderna


Nu har det gått så långt att jag ligger och sjunger oavbrutet
-glöm inte bort att änglarna finns...
mitt i natten, uppskrämd och väckt av mardrömmar, inte blir det bättre av att ett konstant åskande pågår utanför väggarna, låter som mordor är runt knuten.

Orsaken till allt detta är, True blood, så himla vidrigt..men ändå så bra.
Första säsongen var ju knepig, liite läbbig, å vacker.
Men nu, andra säsongen, mina värsta mardrömmar har filmatiserats, heeelt crazy, och galet obehagligt.
Men schluuuta se rå Lisa!
Kan inte! måste se så det ordnar sig...det ordnar sig nog aldrig Lisa.
Vet att jag inte alls klarar det här.
Min futtiga gräns är sen länge sprängd, å det är som ett gift, kan inte sluta, måste skynda mig nu så jag kan krypa ner, våndas i skräck, till 2 avsnitt till...fy mig!

Inga kommentarer: