måndag 17 maj 2010

Sprutor i tusental


Jag har nog tagit 100 sprutor i år.
Jag får bedövningssprutor i mina krampade muskler i ryggen ibland varje vecka, varannan och nu var det 3 veckor sen.
Jag var mer van förra gången, nu sved det :(.
Men känslan efteråt är nästan obetalbar, värken försvinner inom loppet av några sekunder.
Det håller i sig i ca 3 timmar, då får mina muskler syre för att sedan fjong!! studsa ihop igen i en stenhård massa och göra mig om ännu mer galen.
Det slår aldrig fel, jag känner varje gång hur en ilska bubblar upp inom mig, vill slå hårt i väggen, men det vore ju dumt.
Antar att sniffa på hur det kan vara för vanliga människor, är som att uppleva himmelriket och sedan kastas ut igen, ner i avgrunden.. Å jag vill va i himlen! så himla mycket!
5 år sedan jag hade en smärtfri dag, måste bara beklaga mig..
Vet ni hur länge det är? Jag känner hur åren bara rinner iväg, av sur skit.
Jag måste vända på detta nu, efter midsommar ska jag vara så snäll med mig.
Vem vill bada i surbajs resten av livet? ;)
Inget alternativ.
Fördelen är att jag knappt äter ngr smärtstillande tabletter. Jag höll på att ta kål på mig själv förut. Så jag ska se possitivt på det här, det går nog framåt.;)
Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

WAY 2 GO BABE!!!! :D Å hälsa grattis till Tomas Tomat :D Stor kram till er båda: Tomas Tomas och Lisa Lök! Från Jennie Jordärtskockan ;D