onsdag 19 maj 2010

en ängel omkring mig..

Nu vill jag tillägna detta inlägg till min fingoängelvän Jannice.
Hon fick idag på jobbet sån oerhört oberättigad kritik, för att vara på ett sätt som verkligen inte är hon på ngt vis.
Jag vet inte om man förstår vad jag menar, men jag vill bara säga vad häftigt det är för mig att ha en sån vän som henne.
Hon har alltid inspirerat mig bara med att vara den hon är.
Hon är en totalt genomgod människa, jag är så faschinerad av att hon är så fin med alla i hennes närvaro. Varje gång jag möter henne så ger det mig så mycket energi, en varm possitiv, hjärtlig sådan.
Oftast hukar jag mig bakom hennes rygg då jag finner vissa situationer obehagliga, och hon stöttar mig galant och osjälviskt. Ibland tar hon över bara för att hon vet att jag blir obekväm, löser det åt mig, det är så himla skönt ibland. Som vuxen ska man alltid klara av allt, lära sig ngt, växa som människa av motgångar, men ibland vill jag bara smita. Och Jannice är som en ängel med stora vingar som lyfter upp mig, ja, det är så hon kan beskrivas.
Min klippa ;)
Jag har fler, inte många men några få guldmänniskor i mitt liv som jag inspireras av, som är glädje, stöttning, kärlek för mig.
Ni vet vilka ni är, och jag är så tacksam att just jag har er.
Glöm inte bort att ni är värdefulla ;)
Kärlek och godnatt
/Lizz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är verkligen värlsfinaste gotjejen!! Hälsa henne en miljon kramar från mig :D och ge lika många tillbaka till dig själv :) PUSS!

Unknown sa...

Nu storbölar jag, mitt på morgonen... Älskar dig!