torsdag 27 maj 2010

bla bla


Idag:
Jobbat, småshoppat, present till Anna som fyller år på Söndag, pannband, keps till Vilda...
Ååååh ,jag såg precis när jag skulle rusa till bilen att äntligen har bodyshop öppnat, deras bodybutter är ett "måste alltid ha", nu hade jag inte varit i Sthlm på läänge och ser ingen resa inom snar framtid, allt schlutt, snikar av Lova, så vicken tur ;) Men det får bli imorrn el Lörd..
på tal om Sthlm , nu börjar storstadstarmen skrika, jag behöver dosen av det, hoppas jag kan unna mig själv en om än liiten tripp dit i sommar.
Sen var jag i Piteå, fick ett gäng sprutor, och tömdes på säkert 2 dl blod till en massa prover. Ska kolla alla värden i kroppen, ev brister och organfunktioner :).
Då får vi se, spännande, tänk om det skulle vara så enkelt att jag har brist på ngt, därav allt muskelmysko, söker ständigt ett svar..
Nu har jag snott ihop en go-jansson som gräddas i ugnen medans jag och Vildis Eulalis kollar barnkanalen.

Inga kommentarer: