söndag 30 maj 2010

Soooft weekend


Guud, vilken skön helg. Vi har mest bara tagit dagen som den kommer, inga stora planer.
Jag började lördagen med ett yogapass, kymigt att smita iväg från den sovande familjen, men att väga för och nackdelar ger mig energi att ta mig iväg. Efter det ngr timmar på stan tillsammans, det blev regn idag så ingen stuga, strosa med Tomas å Vilda (dom stora barnen är på vift i helgen) fika lite.
Letade igen efter en softshell jacka, men dom jag vill ha hör till dom dyraste, bluäck för att ha pengaångest, så det blev ingen nu.
Somnade i soffan nästan 3 tim på eftermiddan, nice, det händer inte ofta.
Kvällen spenderade vi med tända ljus, romance och förundrades över hur man kan välja ngt annat framför detta, då syftade vi på ett vanligt alternativ, att supa, tjafsa/bråka och omge sig med av alkoholen mindre intelligenta/attraktiva människor, må piss dagen efter och allt som hör till.
Något svart mörkt och hemskt lämnade min mans kropp för 2 år sedan och jag är evigt tacksam att jag får leva med den underbara människan han är.
Nu är det söndag, morsdag. Väcktes av nybakta scones med hallonmarmelad :)
Ikväll ska vi se en annan dansföreställning med Lova på Kulturens hus, såå spännande!
Ja, det var min helg.. vila, vila.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Låter Jätteskönt!
Jag är glad att t.om. bara fick slappa i helgen och inte bara ösa på, det behöver du! Puss puss fina vännen!

Lizz sa...

Puss älskade vän ;)