tisdag 18 maj 2010

skynda sova


Jag har lovat mig själv att läggas i tid, så nu ska jag slita mig, gå och duscha efter ett 90 min yoga pass. Jag var skiitsvag idag, det är så olika. Sen hade min favvoinstuktör ersatts av en mindre inspirerande, kanske var därför, känslan i yoga är så viktigt, a & o.
Jag har jobbat ytterst lite idag, sprang fort därifrån efter att Anna vaxat mina kommande sommarben, då obehaglig negativ, jobbig elak människa var i antågande. Jag väljer bort, så enkelt är det.
Sen hade vi ett superduper möte med vårat projekt Pusher, nygammalt hårvårdsmärke som ska göra en comeback, större coolare och roligare än nånsin.
Jag har så mycket kreativt framför mig, jag ska göra image till allt, men mer berättar jag inte ;)
Hur var det nu, jag hade ju bråttom, ska hinna sova. hur sjukt lät inte det? men måste utöka mina i snitt 6 tim per natt.
/Love will lead us

Inga kommentarer: