torsdag 13 maj 2010

Min dag idag


  • Klev upp 7.30 när alla sov, drog iväg till hästarna.
  • Red på tur, mysig, dock sega hästar överhettade av vinterpäls, frukost och 18 plusgrader
  • häst rymmer ut från stallet, tokigt...vad gör man nu? komsi, komsi
  • Rider igen, ensam nu, mysigt, varmt, tack gode Gud för detta!
  • Hemma, dushar, solar på balkongen, ser 3 tjejjer i 5-årsåldern klara av att leka tillsammans, ömsom tvister, ömsom skratt
  • Grillar burgare, fatta det är nästa +20!!!!
  • myser med finvänner på balkongen, tjittjattar
  • Deppar lite över smärta som aldrig går över
  • Utsätter mig för ny smärta, Tattueras mera på min ofärdiga arm
  • True Blood, tror jag...är inte på den här punkten ännu, men vi har ett galet begär efter denna serie varje kväll.himla skitbra å egentligen alldeles för läskig för mig!! HUJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskovännen - vilken fin blogg!!! Får jag länka från min eller vill du ha den i fred? Härligt att få läsa om dig - buigt att jag inte är där med dig! Storafetapussen och jättekramen min darlingfriend!! Vi hörs snart!!