torsdag 12 november 2015

Inte som tänkt

Igår fick jag bocka en till. Snart halva vägen. Jag åkte på skolan på kvällen, tog med en screenram jag har sen förr och testade trycka med slip på lera... Kul att testa. Nu rinner skolveckorna bort och nästa v är sista för att skröja. Idag vaknade jag och var jättekonstig, kände mig nästan full, vinglig och jätteyr. Det försvann inte så jag fick lägga mig igen, sen förstod jag att det går inte alls med skola idag. Kunde inte vakna, sov till 17! Sen var jag yr och däckad hela kvällen. Mycket märkligt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men så obehagligt!
Fick du en ny medicin igår?
Låter spännande med trycket, fattar inget men du får visa sen ❤️ /J

Lizz sa...

Nä, inget nytt, men är ju på v 8 och det blir väl mer och mer konstigt de biverkningar man får.. puss

Unknown sa...

Fy så obehagligt :/ kram!