lördag 28 november 2015

Black Friday

Vi var ute lite i minglet på black friday, här är det ju helt galet mycket folk ute, som våran annandag ungefär... Men lite värre ;). Vi åker ju inte på Walmart idag, testa titta på youtube så får ni se. Det blev Gallerian i Glendale, Vilda fyndade lite julklappar och en tröja på Justice. Jag handlade lite jullådor att gömma skrot i så det ser lite mer städat och juligt ut. En julduk och ljus och ljusstakar också. Jag mår inte jättebra men tycker det känns skönt att ta sig ut och vara "vanlig". Äta lunch är svårt, mitt luktsinne är förstärkt till max och mat är värst, hemma kan jag inte öppna kylskåpet så mår jag illa. Det som går att äta är pasta och ost, pommes frites, rostat bröd med bara smör.. Det är nästan det enda. Det är inte många dagar det är så, tur det.  Vi har tagit in lådorna med julpyntet och jag började lite smått på kvällen. Så roligt med katterna som hoppar i en låda, sen till nästa låda och nästa :).  Blir en lugn kväll, lite film och glass.

Inga kommentarer: