måndag 8 augusti 2011

Tattoos Numero 4





  • De tre översta tillhör min vänstra arm..den är det första jag gjorde för ca 12 år sen, och det började med att jag tatuerade över ett hrm mindre bra keltiskt (??) armband, gjort av Fred, det var bara att göra svart över hela, utifrån det blev det hav, med scalarerna som är jag och Tomas, sjöbotten och underjorden, Texten "Lova" är svår att tyda, jag valde nåt typsnitt....som var otydligt ;)
  • Det ihoplappade hjärtat med texten "he saved my heart" står just för det, Tomas plockade upp mig trasig från marken..
  • Axlarna gjorde jag på en mässa, en sittning på 6 tim i ett sträck, texten har blurrats, men det står "Love will lead us"...gjord av Drew Horner
  • Ländryggen har Tomas gjort, Jesus är "all victorious" för mig :)

Inga kommentarer: