måndag 29 augusti 2011

Jobbig start och kluriga hemuppgifter



Jag började den här dagen med att göra en gastroskopi....iäck säger jag.. Ingen mer ingående beskrivning kanske behövs. Det positiva är att det gick på 3 min och att det nu är gjort, hurra!
Hoppas att dom hittar mitt problem den vägen... huj
Sen har jag bråttats med mina hemuppgifter, som består av en gestalt från en fisks syn.. Ja, banalt nog så såg jag en fiskare och det är vad jag börjat med..men jag ska jobba vidare, ville bara testa. Sen har jag en massa teckningsuppgifter, bla människor i miljöer... en utebild som morgon, dag å natt, samma motiv alltså...osv..
Det är bara att jobba på, kul!!
Nu joinar min man mig på kvällarna å vi sitter kreativa och målar å tecknar tillsammans, riktigt mysigt :)

3 kommentarer:

Jannice sa...

Måste fisken se motivet under vatten?
Annars kan den ju redan vara fångad!
Spännande att se sen.. :)

Anonym sa...

Jag gillar den första!Du är verkligen skicklig!! :D Gud vad roligt att du trivs! puss babe- vi får prata nån dag :D Love /Jennie

Lizz sa...

fisken ska leva, se upp och se en person.. :)
Puss på er!