måndag 1 augusti 2011

Puts, tvätt, vik å väck


En dag ensam, jag, tvätten och monstergarderoben i kaos. Jisses vad trött jag blev på kläder. Jag har en vän, som äger typ 5 t-shirts åt gången, han har dom prydligt vikta och dom är snygga och av hög kvalite´....jag önskade idag att jag var som han.
Men visst, kläder är min last och ibland får jag sota för det. ;) Stoppade idag undan typ 15 as snygga b-h: ar till andra tider (?), vet inte varför jag köper fel storlek ibland, tycker som att den passade när jag stod still i provhytten, jag vet vad jag har men det är en sällsynt sort ;) så dom snyggaste coola brukar aldrig vara rätt, men så fort jag rör mig i dom här har jag 4 bröst under tröjan, så dom blir aldrig använda, men victoria secret, ann summers och wonderbra känns motigt att lägga i röda korset påsen. Lär dig Lisa!!
Jagandet på gården efter solfläckar hörde också till dagens aktiviteter, jag och Persbrandt :).
I Gäddan gassar solen överallt, här är en skugga över hela går´n.
Mentalt brottas jag med att inte sjunka ner i depp över att sol å sommar snart är till leda..
Som mina barn säger, det är 22 dagar kvar!!! Å de är himla mycket :)!!

1 kommentar:

Rebecka "Bc" sa...

haha jag har också massor av bhar som jag inte kan ha xD byteshandel eller? ;P