måndag 15 augusti 2011

Kurren, kärleken å molandet

Idag har jag haft Kuriren på besök i stugan. Man kan tycka att jag har varit mycket i tidningarna, men det är ändå kanon för mig att få säga ut till allmänheten vad och varför jag försvinner och för framtida karriär berätta vad jag ska syssla med.
Jag är alltid lite nervös, för hur man än gör så blir det inte ett helt naturligt samtal, det är ju inte bara reportern jag pratar med utan även alla läsare och tittare (ska även sändas på tv24) och då snurrar lillhuvet :).
Det har varit underbara dagar, varmt och lungt. Jag har fått hem min man, och är hel igen ;).
Jag blir alltid lite borttappad då vi är åtskilda, det är väl fint iofs.
Ryggen är kokkobahia, pirrade igår som tusen nålar, jag känner så väl när det drar ihop sig, och idag är hela kajk, jag har tyvärr fått knapra en hel del medicin, när det blir så går det inte att ignorera. Jag ska jobba nu resten av veckan, jag både ser fram emot det och det känns vemodigt. Ingen vet ju om jag ändå måste in och jobba ibland, förmodligen pytte då och då.

Inga kommentarer: