måndag 22 augusti 2011

Första skoldagen är här, mina barn.




Och med kameran i högsta hugg så skulle ju första skoldagen förevigas, en klassiker är ju att man ska stå på bron med "skolväskan" :). Vilda var med på noterna, nu skoltjej :)! men inte Lova, jag var töntig och hon ville snabbt smita iväg. Men det är en stor dag för henne och Dennis (han sov hos sin mamma idag) jag förstår deras pirr, fatta! Högstadiet!!
Igår klippte jag en nervös Dennis som knappt tror han ska överleva veckan.
Men dom var båda glada och tycker det ska bli skitkul!
Jag är iaf idag även en superstolt mamma! :) Tänk att jag har klarat av att göra så fina brudar! (me lite hjälp då ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har alltid trott att det är dina barn allihop? Är dennis din mans barn eller foster barn?

Lizz sa...

Dennis är inte min biologiska, han har en egen superfin mamma ;), men vi har levt med honom och hans pappa sen han var 1, och han är Vildas storebror och Lovas bror så jag räknar absolut med honom i min 3-barnaskara såklart!