onsdag 17 november 2010

virrnatt


Vicken natt, händer roliga grejjer i det här huset :).
Dennis kikar in med mössa å jacka på.
-Lisa, jag tror Iggy är kissnödig!
-Aha, oj...
Kliver upp undrar varför Iggy är uppe mitt i natten å är nödig, titta på Dennis och ser att han faktiskt har på sig ALLT, jeans, skärp, täckjacka, mössa och hanskar.
-Va göör du? frågar jag.
-Jag har varit ut med Persbrandt!
-Men va?? det är mitt i natten, Dennis!!!
-Näää......
-Jo, kolla klockn är 02.00, vi går till klockan i köket..
-Va?? men nääää, asså varför ringde klockan?? men åååh...
-Gå och lägg dig, du kan sova många timmar till ;)
-Ok....
Jag går en kiss sväng med Iggy, för han är ju vaken nu, vinglig å trött men vaken, och jag vill inte chansa.. Kommer inte ens ihåg om jag var påklädd...:/
Innan jag går till sängs tittar jag på Persbrandt, guuud vad han ser förvirrad ut!
Ha, ha ha, herregud vad jag skrattade på morgonen, tänkte mig synen av honom, 12 år vandrandes mitt i natten, rastar en påklädd liten vovve.. Undrar om ngn granne såg, o herregud, vad ska dom tänkt??
Ha, ha, ha, haaa

Inga kommentarer: