tisdag 2 november 2010

De ena å de andra


Jag ska till å ha typ kalas ju.. så nu spånar jag:
  • Rimbobullar - Äntligen kommit på vad dom heter och hittat recept,mmmm
  • el Krämbullar
  • el...vaniljbullar
  • el...hm..kanelbullarna
  • havrerutor i långpanna, ett måste!
  • Chokladbollar, för lill-Vildas skull ;)
  • Kola kakor
  • Och dom här cup-cakesen, som jag aldrig gjort...vill som prova..
  • Maten:
  • Soppa? Fisk/saffran, Thai/kokos el nåt helt annat
  • Baka soppbröd
Ja, jag är ledig imorrn, vi tänkte ha bakdag jag å barnen :)
Hoppas, hoppas bara nu att dom kan vara typ vänner för jag orkar inte med gnäll å gnabb, inte på humör för det. När är man det?
Nåja, det blir nog kanonkul! Nu ska jag krypa i Pyjamasen, nojsa ner med bästa mannen å se film, så trött, så trött...

Inga kommentarer: