tisdag 9 november 2010

Day off



Ok, idag har jag...öh, inskolning av hund...hos oss..i vårt liv.
Jag ska jobba bort lite pappers och sen ägna dagen åt:
  • Hitta ett "täcke" till Iggy, å annat på djurmagasinet.
  • Åka till Gäddvik och låta han rejsa av sig på ängen.
  • Lämna massa säckar med kläder på röda korset.
  • Tvätta å vika berget av ren tvätt.
  • Rensa garderoben i hallen.
  • Handla litte mat å annat
  • Ta mig iväg på Yogan ikväll
So, nu tjuter han av rastlöshet, så off i go, PUSS alla fina vänner å dom jag inte känner ;)

2 kommentarer:

Linn sa...

Stort jätte mega grattis till er nya familjemedlem! Livet med hund är fantastiskt (nästan jämt...)

Vet inte om du minns det men jag rastade Pondus när Tomas fyllde 30.
Vilken maffig & härlig hund...

Stort lycka till med Iggy!

//Linn

Lizz sa...

Aah, gjorde du :), jo, han var grejjer! Men det tog nåt år innan vi fattade knixet med grandisar el hundar över huvud taget. Sista åren var han den bästa.
Iggy är jättefin, lyhörd. Självklart är vi lite vassare i kunskaper nu oxå, så det här ser jag bara fram emot :)
Kram på dig!