fredag 26 november 2010

Lajsa Friday


Hello, nu har jag jobbat färdigt, en skön fredag med lagom mycket jobb å mysiga kunder.
Ikväll är vi bara jag å Tomas, tom Vilda sover borta. Vi ska på Raised Fist, inte eg min tekopp men låten "Wounds" som brukar spelas gillar jag, kanske för att den är mer kommersiell ;) som min käre Tomas brukar säga.
Det blir ändå inte att man riktigt kan vara oansvarig då vi har Iggy, som inte ska vara själv fööör länge.
Nåja, nice att komma ut iaf...synd bara att det är så förgrymmat KALLT!
Och vi här hemma börjar bli rörande överens om att en strand i Thailand skulle inte vara dumt, men det stannar dock vid det, då en familj på tre barn (varav två över 12) å två vuxna kan kosta en fet slant. Så inte den här vintern, nu biter vi ihop :).
Nu ska jag chilla lite, be Tomas ta hem nå färdig mat, orkar inte, har ingen fantasi.
See ya

Inga kommentarer: