söndag 21 november 2010

Oo va mysigt


Idag ha jag fått mysa runt med Helena, vi började med att knalla in på Hotell öh, bla, bla...sas vill jag bara säga....
Men vi var för TIDIGA, hellegu, vi fick sitta och vänta till hela 07.30...söndag morgon ;)
En stor buffe uppdukad bara för oss :).. Vi var själva en stund, först..allt orört, fräscht..mmm lyxigt!
Sen kommer fler som är snäppet lika galna som oss.
Vi sitter nån timme och det är så skönt att få surra, bara vara sig själv, ventilera, skratta och bara vara Lisa..
Vi susar till Svartöstan, hon måst juh se underverket Iggy :).
Barnen hade bord på Blackis julloppis, så ett besök där är ju inte mer än rätt, lite fikabröd köpte jag av dom, inkl mitt eget, lite ofint, men jag veeet ju att dom är goda ;).
En lyxstund på stan, vi glider omkring, jag liite söligare än Helena, småhandlar lite, en julklapp, några kalenderklappar (få se nu, det är väl 3 ggr 24 st som ska inhandlas å slås in), en mössa till Vilda, några sjukt fina julpumlor till min kökslampa från Indiska.
Jag ÄÄÄLSKAR Indiska, nu pratar jag BARA inredningen/tyg/prylar, jag blir varm i kroppen och vill bara omfamna hela butiken när jag kommer in, spec under jultid...åååh, jag vill ha typ allt, men det går ju inte.
En duk som var helt magisk..kostade...499:-!!!! men jag vill haaaa! så otroligt vacker, hur ska jag hitta en bra anledning att köpa en duk för 500 spänn?? Jag funderar ;)... (kokooo)

Inga kommentarer: