torsdag 11 november 2010

Livet innan..


Datorn!
usch, känner jag nu..jag är förgiftad av datatid.
Hjärnan har kletat ihop.
Den är ju super till allt, det vet vi ju. Och man hittar bara nya och nya hang up´s.
Nu är jag hooked på youtube, att lära sig nya saker, ALLT kan du lära dig ;)
Men klockan bara tickar å tickar på, dagar & år går, svisch, så är jag 45 och har helt stockat ihop av kunskaper, chattande, insikter...men mitt IRL är f---ed. Well, alla sysslor är ju kvar och dom sköter jag om inte ännu mer frenetiskt ;), den sociala biten ruggas i alla kanter...irl då.
Vill nog (försöker byta ut måste mot vill, mkt intressant) skära ner och skapa lite restriktioner kring mitt egna användande...
Så gonatt..ska bara se lite "play" om det inte är ngt bättre på tv, ha, ha ,ha....

Inga kommentarer: