torsdag 21 april 2016

Unnar mig

Jo, jag har laddat över ett halvår nu, att som jag sa tidigare, träna mig stark och äta bra. Idag har jag varit på Thibiant i Beverly Hills, ett spa där celebs som Kris, Jennifer och Hayden går.. Och jag nudå ;). Jag gjorde en av tre ansiktsbehandlingar, är en form av laser som stimulerar collagenet, minskar porer och "struktur/linjer". Full effekt efter 6 månader, så få se om det funkar :). Kul är det iaf, glida in med bilen i Bevvan, 32 grader varmt, bränner nästan armen när jag åker med rutan nere, betalar parkering som kostar 18 dollar för 1,5 timme (INTE kul) bli ompysslad. På vägen hem, snigeltakt på Sunset blvd, slår det mig, vilken grej! Här är jag, kör utan gps i Hollywood, en helt "vanlig" dag, crazy, jag vet. OCH jag fattar det, det är inte vanligt, jag är tacksam att jag får uppleva det här. Lyxdag för att summera. Väl hemma körde vi alla ett träningspass och simmade oss trötta. Gunatt nu härifrån.

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter som onsdag mitt i april 😉
Bra att vila från packning å grejs ☺️
Puss å kram!
/lie