fredag 15 april 2016

Step up!

Nu ska jag skriva ett sånt där, "ja! vad jag är bra!"-inlägg. Men efter 8 veckor fick jag ju börja träna och bygga upp min kropp igen, det var för lite mer än en vecka sen. Jag håller mig strikt nu till en BRA kost, inga konstigheter, bara massor av nyttigheter, vitaminer, bra kolhydrater och inget socker. Sen äter jag en massa tillskott också, de flesta för hud och hår, men även för allt annat jag behöver. Jag har ju promenerat och hikat ett tag, men nu har jag tränat efter program 5 dagar och idag sprang jag t.o.m!!
Jag har laddat sen Augusti och beslutsamheten har ökat och ökat. Varför i hela friden har jag inte gett min kropp det bästa? vid 40 års ålder tänker jag ändra på det. Nu dricker å röker jag ju inte, men jag har gått med en trasig skitkropp i 15 år. Mycket insikter har jag fått under denna hemska upplevelse och detta är en stor.
Tacos med sötpotatis, svamp, jordgubbar, ost, avokado och lök. Älskade magic bullet som ger oss dunder smoothies. Overnight chia/havre pudding till frukost och ägg/rotsaks och kycklingkorvspytt.

1 kommentar:

Helena sa...

Ser ju super smaskens ut...ja varför tar man inte hand om kroppen bättre...har jag ofta tänkt...jag har även börjat tänka mer på min kropp...ska den orka så...blir 50 i sommar...så det är INTE en dag försent för mig...ska boosta med jordgubbar som kvälls snacks....passa på när man hittar dem...kram och fortsätt tänk på din kropp....den behöver dig...<3