fredag 22 april 2016

Torsdagen

Vaknade trött, trött. Gäspade 100 gånger innan jag tog mig upp. Vek om garderoberna nere, alla lakan och handukar OM ngn skulle få för sig att öppna luckorna under visningen till helgen :). Småpysslat med tvätt, tömma hall och annat för att få det klart. Tog mig ut på en lång rask prompa, sen åkte jag och Tomas för att handla lite mer vitaminer. Jag slutar väl med 40 om dan, hahaha! Har väl förut inte trott så mycket på tillskott, kroppen tar vad den behöver, resten pissar man ut. Men nu är ja ju så schliiiiten att jag behöver extra allt! Ikväll är det Vikings, bästbästa serien nu. Sen kan jag tipsa om "The last man on earth" fruktansvärt rolig serie, och jag som inte eg gillar komedier. Den här är helt i min smak, lite sjuk humor, el typ baksmällan å bridesmaids. 

Inga kommentarer: