fredag 6 januari 2012

what?

Jag borde ju lägga upp nån bild på min nya färg men imorgon kanske...lider just nu av nå himla skiiit runt ögonen! har fått typ jättetorr, sårig hud, ser ut som 90 år gammal, hur kul är det???? jag fnissar samtidigt åt mig själv, tji får du Lisa, det du minst vill ha, 1000 små rynkor. Det går INTE att dölja, i smink, mössa el solbrillor den här tiden på året! Nä, vette fåglarna vad det är, nåt virus sa svågern...jag försöker rannsaka mig vad jag gjort som varit annorlunda och det jag kan komma på var att jag tvättade bort sminket med Lush snowfairy, det är ju ganska starkt! Brukar vara noga nuförtiden och ha bra grejjer...kan det vara det? Eller tyckte ngn där uppe att jag behövde se 15 år äldre ut? ;)

2 kommentarer:

Tezz sa...

Nu har du haft för långt jullov, så det är bara "ledighetsallergi"...
Du ska se det blir bättre, så snart du fått träda in i skolans kreativa värld igen ;)
Ses imorrn!
Kram/Tezz

Lizz sa...

ja, det måste vara det ;)