torsdag 26 januari 2012

Efterlyser!!




Jag vill lösa soffproblemet, jag vill ha en stoooor soffa som ett hav där alla kan ligga å sitta kors och tvärs, barn, vuxna djur å vänner. Vi hade en från Ikea förr, kommer inte ihåg vad den hette, men en gång satt vi 16 st i den, utan att sitta på varann. Typ en sån vill jag ha, OM ngn skulle sitta på denna från IKEA el veta namnet, hojta till! Den fanns i mörkblå/ljusblå el lila/rosa...
Jag skulle gärna bygga en själv....om jag kunde, den skulle vara helkokko och jätteskön. Har ritat en då vi hade planritning och möbelskiss på skolan, den blev rätt kul, två olika nivåer och 3 vinklar, lite som ett soffloft på soffan :). Jag har 6 v projekt i vår, jag får välja rätt fritt men HUR och VAD är jätte svårt...
Kattsoffan är underbar! den skulle vara perfa här, (el hur Tomas) ;).
Den supersnygga, men kanske inte så sköna soffan överst är Michael Jackssons soffa som jag hittade på en autionssajt.

Inga kommentarer: