fredag 20 januari 2012

Bygga ägg









Varför har ni inte sett till mig här på några dagar? Jo, för jag har skrapat, filat, skottat, putsat, svettats med att göra...ett ägg!
OM ni ngn gång ska göra en snöskulptur, gör inte ett ägg!
Vansinnigt svår form, midja, toppig, spänst, slim, mer här, mindre där, plattare där...osv
Ett ägg ska vara PERFEKT, och att sätta mig och Teresa i samma grupp är egentligen..ja, jag vet inte om det är bra el dåligt, vi är två perfektionister som går snäppet för långt, det kanske aldrig blir nog bra ;) Teresa var nog liiite värre än mig tom, haha! Men tillslut kände vi oss typ nöjda. Min snöskultpurdesign hann vi inte ens ägna en tanke åt, jag får se till att va med nästa år igen och göra en då. Jag skulle vilja ha en egen kub hemma, det hade vart nåt, men inte just nu, jag är mastodont ledbruten, men KUL var det!!

Inga kommentarer: