fredag 27 januari 2012

Beslutsångest

Svt vill komma till oss och göra ett inslag om inredning (iiigen) och det är ju jättekul att bli tillfrågad! MEN jag känner nästan lite att jag gruvar mig för stressen det kommer bli nu innan, man vill att det ska vara så fint och en garderobsdörr har tappat sina hjul och diskmaskinen har tappat fronten, man måst ju pryyylstäda, ni vet det ska se så perfekt ut och jag vet inte.. Jag har blivit lite väl stresskänslig faktiskt, jag känner redan nu hur pulsen går upp och det knyter sig lite... Samtidigt som det kan vara (som alltid) bra att synas, kanske genererar till bra saker.... Det skulle dessutom ta en hel lååång dag, morgon till kväll...nä, ni hör hur jag låter, jag vet inte varför.. Kanske är jag less på min egen nuna i media;) hjälp mig!

Inga kommentarer: