torsdag 8 september 2011

Tjittelisnack


Djup koncentration, miniatyrarbete, realistiskt måleri ger mig djupa veck i pannan. Inte av bekymmer men av att göra det bästa jag kan. Min hjärna har sedan i måndags bara haft arbete i det områden man använder för logiken och matematiken, icke ett alltför väl använt område i vanliga fall hos mig ;)
Stupade i migrän efter skolan, lite lustigt i det hemska med det är, då man kan se det som en slags "träningsvärk", ha, ha, ha!
Senare ikväll har jag haft Isabel på besök, vi har spånat på helgens arbete, ska göra en supernice spooky fotning för Pusher...sådär kring 3-4 på natten mellan fredag och lördag :) Allt för det perfekta ljuset.
Imorgon ska jag få hälsa på henne på teatern och se mig omkring! Som julafton, WIIIHO!!! :D

1 kommentar:

Jannice sa...

Så kul!!
hoppas det blir många bra bilder& att du bjuder på sneakpeaks sen ;)