söndag 4 september 2011

Tidigt morgonsurr


Bara därför vaknade jag 8 idag och kunde inte sova mer. Barmhärtig som jag är drog jag ner rullgardinen så rummet blev svart, tog med mig datorn (vad gör den i sovrummet egentligen??), mina pälskompisar (vad gör DOM i sovrummet??) och smög ut till Lovas tomma säng, nu ligger jag här och dumsurfar. Viola å Persbrandt myser med mig under täcket, Iggy på golvet brevid.
Jag har nött Ceasar på tv4/play nu ett tag, hur som helst och vad man än kan tycka så faller mitt hjärta för hans sätt. Jag VET mitt problem och det är att jag är för spänd, nervig och fladdrig. DET ska jag himla jobba på. Persan är ju som små hundar lätt kan bli (för att vi låter dom) bitchig, dominant och nervös...stackarn. Så det är honom jag behöver jobba med mest. Iggy är sååå mycket lugnare på det sättet, men när det väl blir tokigt så är han ju så stark. Nu väger han 65-67 typ, thats a big bit!
BTW, igår fick jag erbjudande om att blogga på en nättidning ist, kul att bli tillfrågad! :) men samtidigt ledsamt att flytta bloggen härifrån min trygga vrå ;)
Jag vet inte ännu hur jag ska göra... Vad tycker ni, hakar ni på då isf?

4 kommentarer:

Fru Jansson sa...

Jag hänkar! :) Go! Go! Go!

Camilla sa...

Jag också!

Rebecka sa...

go for it! :)

Anonym sa...

Kör på :D Vad roligt :D