tisdag 27 september 2011

Tattooday



Tattooconvention idag!! Inte skulle jag göra ngt, men vid frukost kom jag på att om man kanske skulle göra liite mer ändå, är ju som kul ;)
Jag ville gå till Oliver Peck (Kat Von D: första make) för att han brukar vara bra på singelnålstatuering, och lycky me, han hade tid :). 2, 5 timme i kö kämpade vi oss igenom. När det var dags hade jag fortfarande inte bestämt VAD bara att jag ville göra ytan jag inte hade ngt på mina fingrar. Först spånade jag på symboler, sen tänkte jag "helhet" och beslutade mig för att göra stjärnor i olika färger.Kan tyckas "tråkigt" men jag tror det blir bäst ändå. Sen bad jag om fjädrar på tummarna, flög bara i mig (ha, ha, ha). Och jag är grymt nöjd!
Sen drog vi iväg en kvällsrunda, jag och Julia på stan, hittade ett par t-shirts, en väska på Urban outfitters, ett par Adidasskor till mig och ett par Nike till Vilda. Det blev ett annat steakhouse den här kvällen, trötta i vaderna stupade vi sen i säng.

Inga kommentarer: