fredag 2 september 2011

Fredag is here


Idag har vi fått våra scheman, nästa vecka börjar vi med modellbygge och det ska vi ha i 3 v. Sen är det 3 veckorsblock, med skissteknik, textil, färglära, data bildbehandling, ljuslära, trä, metall osv..
Jag är sjukt ivrig...kanske så jag spricker :). Jag får så mycket ideér och att få lära sig en massa nytt är ju hur spännande som helst.
Vi ska också designa en möbel hörde jag...oändliga tankar sprider sig i mitt huvud :)
Nu ska vi se Smurfarna med Vilda på bio ikväll, det blir mysigt, men först käka lite ugnspannkaka.
Puss å kram på er alla fina!

2 kommentarer:

Persilja sa...

Hej!
Ville bara säga att er stuga var fantastisk! Färgsättningen på stockarna var det snyggaste nånsin! Skitkul med lite färg istället för alla tråkiga hem som jämt visas!!!
Lycka till med det nya! Det behövs fler färgälskare i det vitblaskiga inredningssverige! Jag gillar själv färg men är superfeg i jämförelse med dig!!! :)

Lizz sa...

Kul!! Att du också tycker det ;), Jag älskar färg det gör livet roligare :). Tack å kram!