tisdag 6 september 2011

De ena .....åså de andra







Jag är så mycket olika ;)!
Det finns så mycket som är så häftigt, eller hur? Som ni nu har sett så älskar jag ju kitsch, men har ni sett tidigare reportage så vet ni att mitt hem är rätt olika från rum till rum. Jag har antikt, murrigt, katolskt och svart rockigt, ljust romantiskt, färgstarkt och extremt, 70-tal..ja rätt olika ;)
Det låter som en salig röra, det ser jag ju nu när jag skriver det, men jag har varit noga med att där jag kan se från rum till rum (utan dörrar) så ska det finnas ngn slags match, oavsett om det är vitt skilda stilar. Och det gemensamma är väl att det är draget till sin spets :).
Jag vill tipsa er om www.bazaar.se en fantastisk webshop med unika möbler, inte alltid så billiga, men superfina om man gillar ruffigt och orientaliskt. Vi har några möbler därifrån, nu hittade jag dessa favoriter, men kika runt själv och insup allt vackert ;).
(bilden är en fondvägg, mmmmums!)

Inga kommentarer: