lördag 3 september 2011

Ny "vacker" dag :)


Lööördag, seeeg, steg upp me pigga Vilda en sväng vid 7.30, sen stupade jag tillbaka. Jag vet inte vad det är men jag sover ohyggligt mycket nu, inatt 10 tim..
Höstskrället säkert ;) Jag vet att det är många som ääälskar hösten, och visst det gör jag kanske lite egentligen, men vad hösten innebär är ju: schlutt, finito, kaputt, looong time me kyyyla, brrrr å brrr igen. Ok, vackra färger är positivt.. och nya tider, nystart på det mesta förresten, för visst är det så att de flesta tar nya tag, träningen, aktiviteterna och ordningen ;)
Idag ska vi se Jägarna 2, spännande!! (shit va mycke bio) Vilda ska till favvoGittan å mysa så Jag å Tomas får en helkväll :) (Dom andra kidsen är på sin veckovift). Nu ska vi ut å cykla en sväng med dogsen, det älskar dom. Sen är det då Söndag, vi bör nog fara ut till vår "Dirty Diana" och ta hand om henne lite, innan gräset måste slås med traktor :). Visst var reportaget om henne fint, jag var nöjd iaf.
Ha en mysig hösthelg, kram alla!

2 kommentarer:

MrsTroll sa...

Hösten kan vara riktigt vacker, väntar på att den ska komma neråt också. Gå en skogspromenad och försöka fota lite fina höstbilder..

Däremot så kommer oftast en depression i samband med hösten för min del eftersom de innebär att årsdagen då mamma gick bort närmar sig..

Lizz sa...

ja, färgerna är ju oslagbara.
Kram till dig ;)