onsdag 14 september 2011

På skolan händer det...








Jag tror jag går bananas på det här med modellbygge, min lärare frågade om jag gillade det, och garvade :D.
Jag gör det jag själv gillar nu, kanske ser mitt bygge ut som en leksakslägenhet i mångas tycke, men jag skulle definitivt vilja se mer sånt här hemma hos folk, desto roligare "reportage" ;)
Som om ngn kräkts färg över modellen ha, ha, ha. Jag försökte ha ett vitt rum,"-ett rum att gå och lugna ner sig i", som läraren uttryckte det. Men guuud så papprigt å tråkigt, jag fixade till lite färg där oxå... Det är alltså en lägenhet på 75kvm, 1 vuxensovrum, 1 barnrum, toa, tvättstuga/grovhall, kök och vardagsrum + en balkong. Utsidan har jag inte börjat med ännu,och fler möbler ska ju till men det ska jag försöka hinna med. Jag jobbar som en igel, å mitt bord är kaos! Love this!!!

3 kommentarer:

MrsTroll sa...

Nyfiken fråga. (funderade på de häromdagen)
Hur orkar kroppen nu på skolan? Mår du bättre fysiskt nu när du inte står i salongen dagarna ut?
För du verkar glöda positivt av alla roliga utmaningar iaf :-)..

Iza sa...

Ser superfint ut! Kul med alla detaljer!Och som vanligt är det originellt och färgglatt, ögongodis! :)

Lizz sa...

Hej :) så först nu ;) Tackar som frågar ;). jo alltså man kan säga att kroppen (fysiskt) mår mkt bättre nu, jag brottas fortfarande ibland men det är stooor skillnad och alltihopa gör att jag psykiskt oxå fått mig en skjuts uppåt :)