söndag 4 september 2011

Skate ååår die


Jag VILL! jag var himla kung på inlines förr. När Lova var liten for jag ofta ut med skriller å vagn :)
Men hur skulle det gå nu? jag får åka till nån öde plats nånstans å likt Bambi testa mina kunskaper. Men sen vill jag ha RIKTIGA like this! När jag var liten i Flarken, Rutvik (hujja) så hade jag ett par rödvita old school. Men där var vägarna antingen grusade eller bergochdal baneskadade av tjälen så det var inte lätt att åka skridskor eller skateboard, men skam den som gav sig, å drömmen lever kvar ;)
Dessa snyggingar finns på www.skatepro.se

8 kommentarer:

julls sa...

asså!! säg till innan du drar ;-) det där har jag ALLTID velat, dessutom är det riktigt schysst träning om man vill!

Lizz sa...

he, he ska vi ta Likoparkeringen nån kväll då? ;)

julls! sa...

ofc!!

måste ba skaffa mig ett par rullskriller ;-)

Lizz sa...

vad har du för stl? jag har några ;)

Persilja sa...

Du skulle ju platsa i Rollerderbygänget!!! De tränar varje måndag kväll efter 18 i skatehallen. Spana in dem nån gång! De är såååå coola!

Lizz sa...

Jo, jag veet, dom e grymma! Anna Ladylovelyblocks är ju min mate ;) men jag är långt ifrån så kaxiga som dom ;)

Julia sa...

35 är min style, kan ha 36 ibland oxå ;>

Lizz sa...

ojdå, minifeets;) då får du hojta om du hittar några ;)