torsdag 22 december 2011

wiiio, wiiiooo!


utbränd varning... får mig en väckarklocka idag, drömde inatt att jag 20 m före att krascha in i en refug kommer på mig själv att jag kör 250 och pallnitar, en snut kommer upp vid sidan när jag stannat (vilket skulle ha varit helt omöjligt) och ber mig blåsa och visa körkort, han säger inget om min vansinnesfärd och är på väg att åka därifrån då jag säger -förlåt att jag körde så fort, jag ska inte göra det igen....
Idag har jag bakat å köksat hela dagen, näsan innanför husets väggar förutom då jag hämtade migrän "meducin" på apoteket, vill man ju inte vara utan i jul ;)
Jag har varit i zombieliknande tillstånd, seg som tusan i hjärnan och kroppen, ögonen på svaj och redo att somna på fläcken. Jag har självmedicinerat mig med föjlande (desperat och helt sjukt, jag vet!!!) 2 monster, 1 berocca, chisan, 2 koffeintabletter spritt under hela dan, jag stupar nu kl 21 tröttare än någonsin...vad håller jag på med?? och hur kommer jag ur det?? Jag och min kropp matchar inte varann alls, jag vill så otroligt mycket, jag har så många ideer, men knoppen och kroppen är som en kvarnsten på mig.... och att vila gör mig än mer kokko.. dilemma lajsa, kanske drömmen talar om ngt? ;)

Inga kommentarer: