lördag 3 december 2011

dagen som den var

Gick ändå rätt bra idag, sålde lite mer än hälften av mina cake-pops iaf ;) hoppades lite på att jag skulle sälja allt så jag kunde stanna hemma imorgon..hamnar typ i koma snart av sömnbrist.
men det är inte synd om mig, jag har ju valt detta heeelt själv ;), smart? kanske inte...
Satt och gjorde smycken under tiden och tyckte det var hur roligt som helst, dom blev jättefina och förvånad blev jag av att jag kunde påta ihop ngt så fint, finurligt av lite keramik, metall och en tång, så nu ska jag flura ut mer...av det också ;) Jag är grymt lycklig att jag fått sparka igång min kreativa ådra igen, visserligen är håryrket kreativt nåt massor, men allt det andra har fått falla i skymundan de senaste åren och hela mitt liv har jag ju älskat att skapa, pyssla och jobba med mina händer så nu när jag har lite mer tid till det så är jag i ett rus hela tiden :).
Upp tidigt imorgon också, men ikväll kan jag bara gå och sova, orkar inte göra mer nu (även om det rycker lite). Vi avslutade dagen med en god middag och fina vänner på besök, trevlig lugn, mysig kväll...

Inga kommentarer: