torsdag 29 december 2011

Bla, bla, bla....


Alltså, nu är jag lite rastlös...ja, ja jag vet, jag borde njuta av detta, men det liksom kliar överallt av att inte ha rutinerna och när man har dom blir man ett psyko :). Jag är PÅ al AV inget mittemellan, måste jobba med det...
Vi började se en serie, Homeland, himla bra faktiskt! Alltid kul att hitta en serie. Nu väntar jag på mannen som jobbat hela dan, trots han e sjuk, så vi kan fortsätta slappandet. Jag fick iaf ut alla barnen idag på olika svängar, huvudsaken dom fått i sig lite luft iaf. Läste om ngn som skulle åka slalom imorrn, åååå va sugen jag blev! men lite meckel då Tomas jobbar och de är första gången man ska gräva fram allt sen förra säsongen. Imorrn måste jag dock upp före 8... och fly huset ett tag, vi har lyxstäd (oooo, ja det unnar jag mig) undra vad man ska hitta på? kanske våldgästar Gittan lite ;)

Inga kommentarer: