tisdag 6 december 2011

Fotskrapa

Vi ska designa en ny sorts fotskrapa, ni vet den där man borstar bort snön från skorna med.... Inte jätte inspirerande, hade önskat att vi fick göra el göra om en möbel ist... Nåja, idag lär vi oss (på nytt) alla maskiner i snickeriet, lämpliga bomullskläder, grova skor, håret uppsatt så man inte blir av med skalpen;) jag ska göra en skrapa för alla årstider, den blir inte jättesnygg men ja, vi får se;) Jag kände mig iaf grymt cool när jag stod och kapade en plåt med vinkelslipen, kontrasten jag på salong och jag här är rätt lustig ;)

4 kommentarer:

Emma sa...

Hah, Tur att skalpen sitter kvar efter dagens övningar ;)

Lizz sa...

haha, ja!! :)

Jannice Tiger sa...

Jag skumläste inlägget först, och tänkte: hmm "fotskrapa" en sån man tar bort död hud med, sen när du började skriva om plåt och grejer började jag om, och förstod det lite bättre ;)

Lizz sa...

Preciiis vad jag tänkte oxå när han skrev upp det på tavlan, ja ba: uäääck, skumt!! Men sen förklarade han :), det kanske heter ngt annat egentligen..