onsdag 28 december 2011

ta tag i dagen


Försöker verkligen vara frisk idag, no är jag betydligt piggare än min man som stackarn var tvungen att i 38,5 grader åka och jobba idag, hujja. jag har typ 0,5 feber men vägrar ligga mer, nu gör jag lite smånytta idag även om det inte går så fort allting ;)
Jag har försökt få upp Lovis sen 11 men klockan är 14 och hon ligger än, är det ok? vet ju att man själv var så i den åldern, men vända på dygnet sådär ;)...(säger jag som en tvättäkta morsa)
Vilda har upptäckt en gammal Peter Pan på vhs så den snurrar på varv efter varv.. Nu har jag tagit tag i fakturor och räkningar, funderar på om jag ska våga mig ut med hundarna i halkan, det är ju stört omöjligt att gå!!! Iggy håller på att spricka av utleda så sjuka och tråkiga som vi har varit.

Inga kommentarer: