måndag 4 april 2011

Vecka 2


Måndag, och halva familjen stack iväg till fjälls. Det sorgliga är att jag tror inte barnen sörjde att jag blev hemma :(. Ingen självömkan här inte, bara att ta det när dom är upp i åldern, hur kul är det med morsan på klassresan? Då kan man ju inte "va sig själv"...
Snyft, snyft. Jag önskar jag kunde belöna mig själv med något riktigt lockande, för att jag varit så "duktig" som snart ridit igenom detta. Jag brukar köra med den taktiken, muta å belöna, mig själv då bara (har hört att det inte är så pedagogiskt).
Hade det varit möjligt hade jag gett mig själv 1-2 v i värmen, njutit av het sand under fötterna.
Men lite nätshopping duger jättebra också.. Jag är bara så låååångt ifrån tankebanorna, kläder, smink, hår just nu. Man kan säga att min hy verkligen fått vila 14 dagar utan ett uns smink, och håret så luftigt å rent (!!!).
Jag har sikte på Onsdag, borde ju vara bättre då, så kanske jag kan börja ta igen vad jag missat på jobbet, och sen tuta på lite som vanligt.

Inga kommentarer: