måndag 4 april 2011

Lisa in på lilla livet

Matvanor:
Bästa maträtt? 
: Ngt gott på en genuin Japansk restaurang, el Palt, Potatispannkaka, snabbstekt oxfile´med goood sallad
Bästa dryck? : Must
Hat dryck och maträtt? Öl, lever-nånting
Bästa alkoholdryck? Inget nuförtiden, Icke alkoholdrickare.
Använder du smör på smörgåsen? Ja, absolut, å inget annat än röda bregott, är det slut så funkar äkta smör (extrasaltat)
Smågodis eller färdiga påsar: Smågodis, så det blir exakt som det ska va ;)
Favoritglass?
: "Pralines and cream", Hägendaaz
Shoppingvanor:Goda, el hur säger man, min (enda) drog som gör mig för tillfället lycklig.
Hur mycket shoppar du för varje månad? olika, beroende på tillgångar, ju mer desto mer om man säger så...
Har du mer skor än kläder? Nähähä :) inte det, men jag börjar förstå fenomenet
Favoritplagg?: Min urgamla egen patchade/pyntade/nitade jeansjacka, huj vad gammal den är...
Hatplagg? Chinos

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?: Jag jobbar
Vad vill du bli?: (er)Känd..ha, ha ha
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?: Ja, oftast
Är lönen viktigast?: Vilken lön?

Boende:
Lägenhet eller hus?: Hus
Framtidsplaner med boende? 
Litet eller jättestort? Drömboende? 
Landet eller mitt i stan?
Mysigt eller sterilt? :Oj...1.Stor herrgård med stooor tomt på landet i Kalifornien 2.Lägenhet i Stockholm city, en liten 2:a övernattning sådär.. 3.Stugan i Gäddan släpper jag aldrig.
Och jag gillar inte sterilt om man säger så, personligt ska det vara! ;)

Lite allt möjligt:
Har du barn? Ja, tre fantastiska, coola, galna, roliga, snälla, vackra barn
Är otrohet okej? Aldrig i hela livet!
Älskar du någon? Ja, många
Betyder familjen mycket för dig? Min familj betyder ALLT
Är du lojal? Ja, mycket till dom jag älskar
Tycker du om att dricka dig full? Nehhej :) det var nog mest av den anledningen jag tog beslutet..
Hemmafest eller krogen? Hemma....

Inga kommentarer: