onsdag 6 april 2011

Men sälj bort det!


Nu ska jag illafall styra upp det här prylboet (vårat bohag). Vi har så mkt (en del dyra) prylar vi inte använder, så nu ska jag ta fram kameran, rota i vrårna och kränga bort cyklar (4 snygga Nirvecyklar som bara står i garaget) min crossmc (för liten), köksbord + stolar, tv-möbel, ett till köksbord+stolar, å banne mig ännu ett till köksbord + stolar (rött kartellbord med genomskinliga kartellstolar), ha, ha ha! Snowboardutrustning....el är det fel säsong? kanske wii-et och playstation, INGEN spelar. Jag borde ha hjälp av ngn blocket expert, som vet hur man gör det på bästa sätt, ngn intresserad? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en Pärla Fintjejen!! Det var oerhört gott att höra din röst! :) Om du bara mailar över bilder och pris kan jag fixa coolish annonser åt dig på Le Block! Så du vet :D Pussiluss

Gabbi sa...

Mejla över bilder till mig och kan jag fixa ihop må fläshuy...får du intr nog bra bilder finns de systemkamera här för foto jobbs bruk*"! =) såå Mejla Gabriellawi@hotmail.com så kan jag hjälpa utan problem, har allt för sånt i datorn! fixa o trixa is my thing ;) kisses and hugs :=