torsdag 14 april 2011

Lajsa is a doer


Jag är en "doer" idag, små men ack så viktiga saker som jag bara skjutit på, glömt el struntat i.
Det känns otroligt bra att bocka av i hjärnan.
  • Banka
  • ta ut å sätta in dubbelbetalningar (usch, jag har glömt det alldeles för ofta, har nog en förmögenhet out in space... :(.)
  • Lämna in papper på kommunkontoret. (bluäck, tråååkigt)
  • Lämna in säcken med kläder till röda korset.
  • Kolla upp frakten för en cykel med bussgods... (det kan bli krångligt att genomföra dock)
  • Bokat å köpt billj till musikalen "Snövit" på söndag, jag å storbarnen :)
  • Jag har ju jobbat ngr timmar oxå...
Det här var bara fram till lunch, jag hann med en axelmysstund med gosigaste gammel-Diesel, nu ska jag ut i solen med hundarna, sen till sjukgymnasten, och sen på simskolan med Vilda, idag har jag lovat att hon ska få basta lääänge och att vi ska fika där efteråt.
Busy Torsdag, men skööönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sweet!! Samma här! För första gången på typ 2 mån är jag IGÅÅÅÅNG!!! :D Puss och kram finaste Lais!!

Lizz sa...

Puss finaste vännen, saknar dig så hjärtat värker ;)