lördag 9 oktober 2010

Min Lörda´´


Lördag:
  • Sov till 10, utvilad, skönt med "stora" barn tänkte jag...
  • Stylade min coola kompis Ämma som har 30-års fest ikväll, make å hår ala rosa. (vi är ju dåliga partypeople, men ngt vill jag bidra med)
  • Käkade lunch, eller jag åt kladdkaka... på matprat me Tomas, Vilda å Dennis, hyr lördagsfilmer.
  • Hämtade Lova som varit på kalas, åkte alla till Siknäs (mamma) Konstigt, det är som att man åker genom en sömnvägg ngnstans i Råne, alla jättesömniga alltid hos mamma, elr så är det den hemtrevliga mysstämningen..
  • Lämnade Lova där, som ville ha mormorkvalitetstid, handlar godis.
  • Duschar illaluktande Persbrandt, hujja..droppar Jaxons öga, har fått inflammation
  • kommit fram till nu.....tagit på mig softa kläder, kanske tänder nåra cozy ljus, ser filmer, käkar godis, champis å liite hägendaz..kanske ;)
Informativt, boring kanske, men en lördag rakt upp och ner.

Inga kommentarer: