söndag 24 oktober 2010

ballongpys



Söndag, jag är lat...vaknar som aldrig. Har vikt halva Lovas garderob, men jag kan säga att det är som att vika ja, kommer int på nåt..men hon har massor.
Sen har jag gjort våfflor, veckohandlat å nu kommit hem..
Jag tror jag bara drar på sluffsmysbrallan å intar liggläge, tömde hjärnan igår då vi satt 10 tim med Pusher.
Det blir kanon!! Bilderna jag jobbat med hittills är himla snygga ser jag nu när dom används och trixas till sitt rätta element.
Vi tog beslut om att nu när 7 produkter släpps till våren så släpper vi en ca 30 sidig "lyx-broshyr" stenball såklart.
Sen en till i aug då resterande produkter släpps. Boken, den bigga släpper vi 2012. SKÖNT!
Då kan den bli så himla bra som jag vill att den ska bli. Vi inser att en bok på 150 sidor gör man inte på ett kick. Så jag har det jag gör nu ;)
Hjärnan full, problemet ligger nog bara i hur begränsad jag känner mig med Luleå...Jag måste göra en audition tror jag så jag får ihop en skara coola människor..
Vaknade i morse av att Vilda stod i sovrummet, blåste upp en ballong och släppte den...annorlunda, men det passade hur jag kände mig idag.

Inga kommentarer: