måndag 25 oktober 2010

Blaj tjatt



Jag känner att jag inte har så mkt vettigt att komma med nu.. Lite blogg torka.
Men om jag bara tjattrar på brukar ju alltid en eller annan tanke komma upp.
Jag har blåjobbat idag på salongen..alltså, det är ju helt sjukt att det känns så då jag stått 9-15 å grejjat me armarna i luften.
Skulle jag ist jobba så som jag jobbade i lördags mer kreativt utan att vara praktisk så skulle det kännas mindra uttröttande, även om det var dubbel upp.
Jag VEET att jag egentligen borde ge upp det här frissandet, men jag älskar det passionerat så det går inte. Sen är jag himla bra så det vore ju en katastrof förlust ;) he, he...
Skämt åsido (himla bra fras) jag brukar ibland sitta å fundera vad jag annars skulle göra.
Nu har jag ju ett jättebra jobb i Pusher projektet men om vi skulle bortse från det.
Ja, inredningsarkitekt tror jag, jag tycker det är skitkul!! Så om ngn har idetorka och vill ha en annorlunda stil så är jag tillgänglig med mina skills, bara amatörmässiga, men dom brukar funka och bli ...ja, bra. ;)
Snart kommer Amelia-bilagan..så spännande!! gjorde ju ett makeover jobb i somras.
hmm, ja om man skulle göra ngt annat än att sitta vid datorn hela kvällen.
Jag har ju helt gaaaalet mkt tvätt att tvätta, åh, varför valde jag den här himla uppgiften, tar 600 % mer tid än vadsomhelst annat, å nu har vi tagit hem alla lakan å täcken från stugan, måste tvätta dom oxå...Plutt! :(

Inga kommentarer: