måndag 26 oktober 2015

Tacksam

Igen måste jag säga att jag kan nästan inte tro det här. Jag hade aldrig kunnat tro att dom skulle komma hit. Jag har skämtat till alla hit å dit om att jag skulle vilja ha den som frågat på ett plan hit i present. Det är såå mysigt. Igår ville Lova strosa på Gallerian, så det gjorde vi. efterngn timme kände jag att jag inte orkade mer, grundfysiken är inte jättebra, även om jag annars mått väldigt bra i veckan.  På kvällen åt vi grillat och myste allihopa (vi har fått igång vår gas-spis som vi köpte i julas förra året). Idag åkte hälften av oss på mc loppis och vi andra gick på några butiker i närheten ett tag, sen sov jag ngn timme, med Lova tätt bredvid. Vi bubblade jacuzzi i kväll och såg tv. I morgon har jag prover inför tisdagen igen.
Laddad för en tuff vecka, nervös men känner mig stark när jag har så många kära här. Kram på er!

1 kommentar:

Helena W sa...

Du är en riktig kämpe!! Detta kommer gå så bra så!!