onsdag 21 oktober 2015

Men ååå

Vilken dag igår!! Jag blockerade till slut frustrationen. Först alla nyheter hos läkaren. Sen behövde vi åka till Veterinären (igen) för vi märkte att Vilse var sjuk, han bara låg, var varm, åt inte och andades genom munnen. Först på ett ställe, här nära oss, sen skickades vi på större ställe för dom trodde dom såg ngn inflammation i magen på röntgen och hade inte ultraljud där (kostade nästan 5 tusen där) sen tog det andra stället för ny undersökning, tittade på röntgen vi redan gjort och konstaterade att det var lungorna och influensa. Det kostade 5 tusen, pencelin i 10 dagar, plus att "pappersjobb" tog timmar. Så väntan på nästa 5 Tim totalt. Sen åkte jag på skolan, upptäckte där att jag tappat min förlovningsring. Korkat av mig så hade jag när jag drejade förra veckan lagt ringarna i ett litet fack i väskan, vanligtvis sätter jag dom i ett halsband men hade då inget för att det skavde i såret. I samma lilla fack hade jag en mask och glömt (säkert igår) att ringarna var där, dragit upp masken och den fallit ur. Vigsel ringen var kvar. Jag frågade runt, letade men inget ännu.  Skrivit ut bilder å gjort lappar, så himla sorgligt å ledsamt. Jag är så arg på mig själv.

Inga kommentarer: